6 februari

haha tråkig titel! ;) men jag visste inte vad jag skulle skriva nämligen ^^*
Jag har nyss vart och träffat de, som jag & min kompis ska praoa hos,
verkligen väldigt roligt =) Vi ska praoa på bageri ,niice! haha. =) japp,
så det var väl bra gjort.

Egenterligen borde jag sitta och plugga nu, men det är som sagt jobbigt
för mig & pluggandet. Det funkar bara inte, vi två =   </3      :/ . haha!
Beskriver det verkligen så!

Så nu har jag suttit & stickat på min sy-slöjd stickning =) det tycker jag är
najs iallafall! haha. Och så har jag ju käkat pizza ocksåå .Min kompis
mamma bjöd. Men jag ska betala ändå. :)  japp, det är väl inte så mycket
mer gjort =P , BTW hinner inte lägga ut " dagens önskeoutfit " varje dag.

Med tanke på hur mycket tid det tar också. Först måste ja hitta nån bra sida,
sen måste jag sitta och kolla på alla kläder.Sen måste jag ta bilderna,
sen gå in på paint. A det är jobbigt helt enkelt =P

De dagarna jag har tid,lovar jag att fixa =)  Och btw igen =P , jag ska inte blogga
så mycket imorgon.Tyvärr! för att jag har jättestoort SO prov på fredag. Vilket jag
vill klara! :) så , ja ni vet. Man måste prioritera skolan,även om man inte vill? *

image276image277

pictures;
  jag & min helgoá katt ! =) en ut av katterna. haha ! =)
ligger kvar än. A, men tjaråå : ska försöka mig på ett plugg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0