Collo Bag Friis&Co




ja,  haha. ser ni hur mycket min katt trivs i mitt nya rum? - Ja , då hade ni
sett den andra katten. Ligger under sängen haha! Båda älskar det! vilket,
jag tycker ärbra. faktiskt! ursäkta bilderna på mig, känner mig helt förstörd
idag. haha =P vissa dagar får man det! Och om ni undrar vad kladdet är,
är det ju från kladdkakssmeten! FY isabelle. haha! JAJA

just det, stickning på bilden. Jag ska sticka nu, älskar det ♥


Collo Bag Friis & Co .
har jag ju nu =) riktigt nöjd faktiskt. Det tar väl ett litet tag innan den töjs in
rätt ochså! Men hoppas den gör det, Snaart :) haha. Den är tillräckligt stor
för att kunna ha gympakläder i den, vilket jag tycker är skitbra! För det behöver
ju jag. Tänkte på att; va ska jag ha gympakläderna i, onsdagar & torsdagar?
så  kommer väskan, och jag ser att den är tillräckligt stor !=) jättebra.
och jag älskar färgarna på den å :'D haha, underbaart ! <3

den kommer från  www.nelly.se =) går på 500 lappen ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0