dagen börjar med ...

dagen börjar med en kylig läsk! haha.. Jag är uppe tidigt idag!
Vaknade halv sex. Vi prao;ar ju nu. Och vi börjar runt, halv 7. Då
jag vanligvis brukar gå upp. Men det har funkat skapligt bra hittils.

Igår och idag dock vill säga. Haha! Menmen, nu är jag lite pigg.
Började ju med att ta läsk de är uppigande,vill jag lova.

Lilltroja, har legat å bitit i mascaran min hela morgonen. Eller hon
satt och höll upp den till mig. Och Ester & Troja har ockuperat min säng.
Vill jag lova! Åh gud. Jag fick ju typ inte sova inatt, herre jösses. När man
har två chihuahuaor i sängen jaru. Alltså man vet ju aldrig vart dom är,

så jag låg och kallsvettades inatt jag. Tänkte lägga mig på golvet, men
det blev inte av. aja, skönt att ha dom här <3 smilla<3,troja<3 & vår nya medlem Ester <3

ps, jag har lämnat utgången med hundarna till syrran, vilket hon inte vet om.
hon kommer att få panik  mohahah! Jag ska dra 15 över. Tjarå <3

image289

 man får väl ursäkta dålig kvalité . Men de är min syrras kamera för tillfället ! :b min har
blivit så seg.Fastän den tar ju bättre bilder än de här .AJa sicken osis. PÅ BILDEN;
där hade hon iaf släppt mascaran. Men den är inte borta haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0