dålig uppdatering&kladdkakssmet

hejsan ! =) förlåt att jag inte bloggat så mycket. Jag har inte hunnit.
Jag vet att " jag har inte tid med att blogga " låter lite som om jag
skulle prioritera annat! Och de har jag faktiskt gjort. Mitt rum! =P
hahah. Det är nästan klart nu hörrni :) sköönt.

Just nu sitter jag och äter kladdkakssmet. Inte gott vill jag säga =P
alltså jämnt, när man käkar det som är över. äre skiitgott ! då vill
man ha mer! Men när man gör bara smet,

är det inte gott längre :/ hmm ,vad ska jag göra med m in smet,slänga?
rädd för att mamma ska bli arg- HAHA!

idag fick jag min nya väska, från www.nelly.se :'D wihou!
Lägger in den i nästa avsnitt =) " avsnitt " haha! tjingeling **

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0