godmorgon

godmorgon på er alla. Jag gick och la mig ganska tidigt igårkväll!
runt halv ett. hade ingenting annat för mig, så jag orkade inte
riktigt =) ligger ju förtillfället framför tv:n när jag sover.

i vardagsrummet, så det blev väl tv nån timme & så ! haha
jag låg och tittade på en inspelad film.

katten ville också självklart vara där och gosa
med mig all the night. hon är sjuk ,jag vet inte
vad det kan vara.kanske går til vetrinären nu,
före jag ska till kompisens födelsedagsparty.
de ska bli kul ! =)  kommer bild sen på hur jag
kommer att se ut under kvällen.
Det är därmed
tröjan från igår. Men skitsamma, sminket å baletten är kvar!

jag är inte så skitbra på att fixa mig. För förr var jag slapp , typ.
A,  jag brukar inte fixa till mig så extremt mycket. Men idag ska
jag ge det ett försök iallafall. synd att min syrra är i stockholm!! :o

PYTTSAN! Min syster är jättebra på att sminka, fixa hår & shit :/
Och nu är ju inte hon hemma. Poor me. Men det gör med att
ni kommer få se mina skillz! haha, no skillz. Ha det bra.
Jag är fortfarande lite trött ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0