hata regn

yoho! nu har jag inget plugg att skapa mig trubbel inför! =D
nu är det helg.Därmed elle gala :'D önskar stina lee,grymt
lycka till.Lite dåligt att inte kenza fick vara med :s, men om
1 två år ? =D  höhö. Back in my day.

idag gick jag på stan med en polare (:  & jag shoppade faktiskt! ^*
haha! Alltså jag hade inte mycket pengar till mig själv den här
gången skulle köpa present. vilket jag också  gjorde!

image249

 ja idag var vi & shoppade! Köpte två tröjjor och en neccesär till min polare.
Som jag ska fira imorgon =)  två tröjjor = cubus, neccesär = h&m.
Har tyvärr inte kort på tröjjorna , redan inslagna :/

Jaja! Vad jag köpte;
tröjan på bilden. rosa and i like it =) , H&m 249 spänn!
linne på bilden, man ser det inte =D vanligt grått linne från h&m 49spänn!
Neccesären, från H&m 11.90 spänn" vilket kap =D

necessären är stor och bra för mig! hha. Jag som helst vill ha
mina stora produkter i necessären alltid! så, there we go.

Det var rea. Den skulle kostat 50 spänn, men jag fick rea
och rea på det. HAHA! do you get it ?  



haha ! proactiv & spray. tar ganska stor platts ! =)
sminket har jag på sidorna ^^* och pänslarna :p
 Tjaråå! kommer mer uppdatering idag =) 

Btw,
SER ni bilden. Håret mitt, blir HEEEMSKT
av regn & slask. Hata det vill jag lova ! =)

Hur blir erat, håller det sig ? blir det snyggt / fult ?  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0