kenza

okej  alla vet nog vad som försigår mellan bella & kenza.
det är ju bara en liten grej, som jag egenterligen inte borde
dra upp =P men endå. för alla som läser deras bloggar a

ni fattar. Alltså bella förlåt, men uuursäkta ?! va du tvungen att
liksom försöka dra ner kenza eller ? :s helt sjukt må jag säga  =P

om du inte gillar det ? bry dig inte.  vill du inte veta vad vi tkr kanske ?
har inte nått emot dig. men de där va väl lite grymmt.

 kenza,jag tycker du är stencool , och fattar inte vad bella höll på med =P
a  J A ! de här är bara en liten grej alltså. liten liten.

men , kenza har rätt att skriva vad hon vill            OCH jag vet, du har inte
sagt nått heler.bara skrivit vad du tkr, det får du också göra ! =)

men men, hoppas ni fattar gott folk vad jag snackar om =)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

jag är också på Kenzas sida..även om jag inte riktigt vet vad hela altet handlar om ^^

2008-02-05 @ 18:53:18
URL: http://RebeccaCecilia.blogg.se
Postat av: lovingnurse

svar: ellos kommer inte ihåg priset tyvärr :/

2008-02-06 @ 00:12:36
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0