Mischa Barton

Mischa Barton hänger runt med sitt kompisgäng i Los Angeles; det blir en tidig middag på Joans on Third och så en shoppingtripp. Mischa är inte riktigt lika shoppingtokig som Lindsay Lohan men hon är ändå en riktig storshoppare som gillar att förnya garderoben konstant. Idag kommer hon över ett helt gäng med kläder inne i en butik och klev nöjt ut på gatan med flera shoppingkassar i händerna

image293

Ja. Vad tycker ni om mischa då? :) För mig har hon vart
en ut av mina favoriter. Jag började lägga märke till henne och gilla
henne, framförallt, i  oc serien. Stor
kärlek till att hon var med där .mohaha !

Vad tycker ni om hennes hår då ?
 Jag tycker hon passar i det, hyffsat vill säga.
Inte sämre, inte bättre.
De kan ju vara skönt att se annorlunda för oss ibland,


med tanke på det , i fredags var jag och gjorde slingor
hos frissan! Det tog timmar .. Men de var väldigt skönt att få
 det gjort!  Nu är det nyklippt och slingrat. ska ta en till
sling-omgång före sommarn.
Den 29 feb, ska jag till stockholm och köpa nytt löshår.

Jag är verkligen
 " cant live without it, i hate short hair ,on me "
ush , att jag ska behöva
vara sådan. Jaja ! palla babbla mer, :) tjaå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0