Paris hilton, skratt eller gråt ?

image294image295

Så har rikemansdottern Paris Hilton gjort det igen- tagit hem ytterligare en åtråvärd utmärkelse från folket. Användarna på sajten "Internet Move Database" (IMDB) har nämligen röstat fram hennes nya film "Hottie and the Nottie" till den sämsta filmen genom tiderna! Vilken prestation med tanke på all film som producerats... Här ser vi Paris under inspelningen av kalkonfilmen och vad kan man säga...? Hon ser ju i alla fall bra ut!

SKA MAN SKRATTA ELLER GRÅTA ? vad händer.
 Alltså, är det fel på min hjärna , eller paris ?
Jag tyckte hon såg helt sjuk ut där.
Skrämmandes. Ska detta föreställa sveriges snyggaste brud?

Pffht, inte för mig ! inte i det här läget/bilderna. Därmed säger
 jag inte att jag är snyggare. HAHA! Long way out .nono.
 Men, vad har hänt? Jag har faktiskt
kunnat hålla  med om att hon skulle kunna vara det,

ska man ta tillbaka den tanken ?
Vad har hänt, är det bara dessa bilder som lurar min hjärna?
Haha, lite psykiskt tänkande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0