prao, stan



tjohoo . förlåt att jag inte bloggar.
bannemig. har slutat sitta vid datorn
så mycket. tycker att dator är bara
bad news faktiskt. även om jag älskar
den,och inte skulle kunna leva utan
den.

aja, prao idag. slutade 11 över 11 ; ) haha.
så jag drog ner på stan, och kirrade ny tröjja,
örhängen, mjukisbraller, och strumpoor !

Jag älskar mjukisbraller.
DÅLIG vana "
tycker de är sjukt snyggt med jeans. men
icke på mig. Jag passar inte i brallor,
helt enkelt. haha.  jap, örhängena var vanliga
vita/silvriga pluppar nivet. medel stora väl =)
höhööpp .men nu ska jag käka pannkakor,
älsklingen troja ligger i knä;et och sover. lol.
sötis min,  ajap,  hare gött ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0