städning som gäller

kul det låter. Nu är det städning som gäller! fasen. Inte kul det,
de är det värsta med att ha ett rum för mig- jag blaskar ner,DIREKT!

jag har ju vart jätteduktig när jag haft datorn i köket. skitduktig ! det
var ju då, rent i hela huset. HÖHÖ ! måste bli bättre på det..

Och nu önskar jag att pappa inte vore så sur! Alltså snälla amigo,
hur ska jag göra för att få mer pengar !? Jag blir ruinerad..

Vissa säger " pengar gör ingen lycklig " - OK?  men.. att inte ha
pengar,  " GÖR EN OLYCKLIG " och grinig vill ja lova..

Hur ska jag klara mig denna månad. haha! isabelle = duktig(inte)
jag blir helt ruinerad :(  , mycket uppdatering om mig nu.

kanske för att ja e lite sur kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0