time to go to bed

yesyes. Varför jag slutat skriva lite nu, tappat gnistan.
Det är inte att jag har lagt av. Ush nej! Fy för de tankarna..

Radera bort dem. Jag har haft ett väldigt ostabilt med relationerna
till kompisarna. En bästis som jag älskar djupt, kan inte vara  med
mig vilket hon    viill . för att en annan kompis blir avensjuk?

detta må låta sjukt. de är sjukt! Vi har grinat, pratat, vart glada.
Knögglig stig. Vill inte att de här ska gå ut över bloggandet. Men,

min hjärna vill inte hjälpa mig i det sammanhanget. HOppas det
fixar sig. Och nu ska jag bara försöka släpa av tårarna,

och inte dra ut det över bloggen! SKA FÖRSÖKA ,  BÅDE FÖR MIN SKULL
OCH FÖR ERAN FRAMFÖR ALLT . Nu ska jag plugga till matteprov,

det här ska inte gå över skolan heller. Så, japp! Time to work,
time to go to bed.  Hur har eran helg sett ut ? =) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0