ALOE LIPS

image65aLoe lips - you gonna love it when you have it,
just like me.                HÖHÖ
 Jag fick sånt här "aloe lips" av min syster i julklapp.
För mina läppar är väldigt torra & så. Hörde att
många ,många människor andvänder just det
här "för läpparna" för att det är såbra!
själv tycker jag också att det är bra, och som
ni kanske ser på bilden; så blir det väldigt glansigt =P
Allt i ett liksom, det både mjukar upp & piffar till . kan man
säga eller ja, jag passar inte i glans och sånt.Men liksom
whatever =) Det är ju iaf ganska prydligt ÄH .Men
det är en klar rekomendation. Jag vet inte vart
man köper det någonstans eftersom jag fick det
i julklapp men jag skulle tippa på nån hudvårds-affär
sisådär. typ; apoteket kanske ? =P Aja,
köp om ni vill ha fina lips! =D                                                      ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0