älsklingar S&T<3

image8image7
        troja                                                                troja jag & smilla ♥

tänkte berätta lite om mina älsklingar,
smilla& troja . De är två chihuahua hundar.
De är inte mina direkt. Jag lånar dom, vissa helger.
Lov och eventuelllt dagar. Jag längtar ihjäl mig om
det tar för lång tid vill jag berätta! Så det är väl bra
om det inte tar för lång tid mellan varje mellanrum.
Så, min blogg kommer också att handla om S&T!♥
De är verkligen bäst i humöret, uppfostran & allt.
Jag är verkligen glad över att jag får ha dom då&då,
det är stunder då det är bara vi 3, det är bäst!! ←
Okej mer fakta om dom. Inte hur mycket jag tycker
om dom. För det går inte att förklara, medord. told you.
Troja, är valp. Mycket liten, långhårig chihuahua.
Svart/brun/vit. väldigt söt!♥
och busigt bra söt i humöret vill jag säga ;)
Smilla är ca, 2år tror jag. Lite mer,
korthårig chihuahua , mamma till troja.
smilla var hunden jag började låna,
innan troja kom. Så smilla har en stor stor stor stor del
i mitt hjärta! Jag kommer ihåg första gången jag träffade
henne som om det vore igår. hon HAR ett hjärta av guld
verkligen. Leende't i hennes ansikte. Må jag aldrig i hela
mitt liv glömma !! jag älskar dig smilla ♥


Kommentarer
Postat av: klara

hej:)såg på stinalees blogg att du hade köpt lös hår och är lite nyfiken vilken längd hur mycket det kosta och om du har gjort något med det klippt det eller så eftersom det ser super äkta ut!:)
puss

2008-01-11 @ 21:02:31
URL: http://klaraass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0