älsklingar S&T<3

kom på att jag skrev att det skulle komma upp
bilder på älsklingarna s&t , och eftersom att
jag lovar vad jag säger , here it come's ! 

URSÄKTA; dåliga skitbilder från kameran !!
väääldigt suddiga. må jag berätta, klaga inte.





 OKKEJ! smilla förlåt att du bara är med på tre bilder,  <3
Jag älskar dej så himmla mycket så du bara inte kan förstå.
Ingen kan älska någon som du , mer än vad jag gör och gjort.
Tillbruka så här mycket kärlek som jag gör till dig, borde
vara skadligt för miljön. Men allvarligt talat så skiter jag i de !
Jag har dig. Och det är det bästa jag har ! Och någonsin kommer
att få & ha!  ♥

Troja, den lilla på bilderna. Lillskiten ! just like me =P
Man
kan inte säga så mycket annat än jättesöt& älskvärd & bäst ? =)

Svårt att skriva kommentarer sådär om hundar. Jag tänker inte prioritera
någon. Jag går inte efter håre'n, som ni vet vad jag menar med det '
Smilla, liksom :Viftar på sin lilla svans, LER! när man kommer hem.
alltså fattar ni. LER ? har ni inte sett en hund le förr, är det därmed på
tiden, hennes leende gör
så att jag faller, faller i bitar! sprutar av gädje, vill krama sönder henne..
Verkligen ÅÅÅÅÅÅH ! <3 låter bra va ?

allt jag vill krama sönder henne ;) HAHA ! men jag älskar dig smilla,
otrooooooooooooligt !<3 Troja , du är ju lite mer nykomling, dig älskar
jag också som bara fasiiiken. Förstå det ! Du är så sjukt söt & gullig ..
  awh  säger man bara till dig, skitsöt !  =) haha, ÄLSKAR ER ANYWAY ! ♥

Angående
jeansen, de la jag in. För de är de jag använder mest.
 Hm. kommer från Bikbok. =)  Hade dom idag btw.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0