coola saker



kände mig tvungen att bara ge er ett tips. Som ni säkert redan vet om!
Japp , nu är det lördag. wiho.Gick i skolan 10-1 bara målade/ritade
och nu därför är jag ledig på måndag ! =)  klart värt det tycker jag.

hellre tre timmars bild/bara vara i skolan på en lördag ?
eller vara en måndag, börja 8 till 10 över 3 ?

för mig är det självklart att man väljer lördagen ! =D
Jag är ledig på onsdag också. Så det blir bara 3
dagar i skolan den här veckan. WOHO . tisdag,
slutar vi två, torsdag, tre. Fredag 1 . Så a, lyckad
vecka vill jag säga!

Men men , "back in game" ! www.coolstuff.se kan ni
hitta otroligt knäppa roliga saker .Bra/ saker också.
Den där apan gillar jag phettmycket. Blåser så att
nagelacket torkar om man sätter fingret på knappen.
Haha , i like that stuff !  Ta en titt . ♥ 

Kommentarer
Postat av: lovisa

fina saker!

2008-01-26 @ 14:01:54
URL: http://bylovisa.blogg.se
Postat av: Sofia

Ååh, den lilla apan skulle jag vilja ha!

2008-01-26 @ 14:51:16
URL: http://sofiakpa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0