en blogg

Hur jag tycker en blogg bör vara för att vara bra!
Alltså utan bilder. Eller ovarierade texter.

Känns så helt meningslöst att läsa! bara text
rakt upp och ned NEJtack till det.  !!

De är ett måste för mig. Bilder/lite text.
En bild säger mer än 1000 ord ni vet.
what i am talking about.

aja, min blogg är inte den bästa. HAHA =P
men de var ju bara lite hjälp på traven =)

Från mig.  Videoupdate är också sköönigt de.
Men dock har inte jag det för att jag hatar mitt
röst / mitt face. SÅ  da da da ! och det känns
som om man pratar till sig själv . haha,enyoj.
( jag skriver enjoy = enyoj , så ni vet =)  )

men dock så kaaanske det kommer nåt MEn just
det. Det tar ju eviiiiiigheter att ladda på på youtube
vil jag säga. Iallfall för mig ? ;oo

Nu kanske jag ska iväg å handla, har läst runt lite
på andras bloggar =)  kul att se !  Be right back !  ♥


inte jag som knäppt bilden.MEN HUR FIN SOM HELST? **

image190


















   ≥ Νî©ë  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0