enligt mig, snyggt från ellos

här nu till mina kära läsare, tänkte jag palla ladda upp
massa bilder, från vad jag tycker är snyggt från ellos. ;

hittade lite saker.
en grej som jag ska få av mamma
också =) det var trevligt att höra ! haha. <3

soo here it come's -




Se  vad jag kämpar för att hålla er uppe med modet =P
Går
väl det knassliga stigen, med konstig stil .Men
i like it. Vi kan väl säga såhär; alla toppar tär uppe
tycker jag är väldigt söta. Sporttröjan från adidas är cool.

Väskan den stora, är den jag ska få =) Jag behöver en
lite större väska till gympan, för att få plats med skor &
allt JIPPI! haha ,glad jag blev när hon sa det '

och so on; det var en som skrev i sin blogg * den väskan
vill jag ha vart hittar man den ?* ingen visste. & tjoohej,
sissådär om du läst min blogg hade du blivit allt tacksam
va , AM I RIGHT OR AM I WHITE ? bouth.  haha,

Diademen jag älskar dem. Ska handla in båda två =P
Till
sommarn är det fint att gå med silver/guld diadem
på stranden/kvällen , älskar det!  Och till slut, skorna.

Jag tycker foortfarande det är sÅ JÄVLA snyggt, hursäkta
svordomen. Men de är skapligt snygga va, har jag rätt?
 
  kändisar tänker jag på, när jag ser dom skorna.   Jeans,
orangea sånna skor, och skinnjacka. Kanske hur hett som
helst enligt mig .Anyway, nu ska det här inte bli för långt.TJAARÅ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0