fotbad

image140

Nu sitter jag här med iskallt glas vatten,
 liten chipspåse. datorn, och fotbad !
 Helt underbart. Städat klart rummet
också. Kommer ingen bild på det.Eftersom att
jag inte har så fint rum, just nu. Ska göras om,
så småningom.Ganska snart.
Jag hade i lite Aloe vera, och family fresh.
TÄNK er, mina fötter är jättetorra och fula!
Och nu känns de helt underbara bara sådär
några minuter efter. Så nu sitter jag här,
bloggar musik chips vatten,
 Kan väl inte bli bättre?
Tänkte göra fotmasken efter. vet inte varför. =p
 känndes bara ´nödvändigt snart bubblar det
fan över !! :D hahaha.  Ha det bra, det har jag !
testa bubbelbad, alltså skööönt.
Och jättebra för fötterna,inte tänkt på det riktigt =O ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0