friskis & svettis

image133
För er som vill ha bra tips till träning. Jag var
nyss å tränade på Friskis&Svettis. Jag har kort där,
jag älskar verkligen friskis&svettis.Det är väldigt roligt,
och inte skämmigt alls.Eftersom alla gör det! Alla är där
för att göra det. Och det  bra , är att man kan inte ge upp
när man är sådär  i en grupp inte jag iaf =P Skämmigt ju!
Och friskis är det ända jag kommer iväg på,sisådär varje dag.
tipstipstips !  haha, sen är det en smaksak också =) 
tränade 20.00-21.00 själv. Det var lite tråkigare att vara själv
än att vara med Jawse eller Gabriella. Nu fick man fnissa
till sig själv när man gjorde lite fel åså. vilket är kul! jag har verkligen
dålig balans märkte jag. Liiite pinsamt !  haha, FRISKIS&SVETTIS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0