god deam it

okej, jag vet.  Shit, idag när jag gick på friskis&svettis btw.
Så märkte jag att jag inte kunde göra " cykeln " ni vet, när
man ligger på rygg och cyklar " Det bara blev en spärr i
höften. Så idag fick jag reda på av mamma & pappa, att
jag isabelle larsson . har en höftskada !! :o , ja bA; va .

liksom det visste inte jag ganska coolt. men stendrygt,
alla ´tror att jag ger upp på den. pinsamt, jag bara satt där

helt själv. HAHA! fult. Just det, saken är det god deam it.
Läser andra bloggerskor som köper jeans för 1.500 ,
2.000 alltså snälla! jag köper för 500 MAX! hah. OKej (A)

HAHA. men sjävklart är ju dom läckra också. Men snälla,
tänk om man tröttnar ? vilket jag gör oofta! haha, hur mycket
brukar era jeans kosta ? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0