ikea/träning

tja, nu är jag tillbaka efter ett (ett)timmars pass på friskis & svettis!
Pjuh . innan det var jag på ikea. Tittade runt lite, möbler åså. Men jag
hittade inget spec direkt. =) Joo .    alla ljus ni vet ;) Jag [v] ljus, forfän.

HAHA!  Spec ikea's. A synd att jag inte kommer ha så hiimmmmla ,
mycket ljus i rummet nu. Nu har jag sattsat mera på lampor ! =P
Förlåt,
för en tråkig text ;) men det här är actually en blogg.

→  Jag vet att min text är lite crazy = svår  , att läsa ! Jag är ju tonåring
och typ inte lärt mig skriva än ' profissionellt. < stavniing haha ! Förr
på min andra blogg fick jag en konstig kommentar ' = jag blir snurrig
av att läsa den här texten. "  haha , hm . Måste bli bättre på det "!  ♥

Kan försöka iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0