löshår

godnatt tänkte jag på säga. Men icke sa nicke.
För mig blir det godnatt nu. eftersom att jag inte
kommer att uppdatera/sitta vid datorn mer idag.
Därför inget skönhetips eller nåt. Är jättesugen
på att scrolla runt på sidor. Men man kan inte stoppa
tiden, vilket jag vill kunna ibland. Ska plugga och käka
mat hela tiden. Men en grej jag tippsar om här

eftersom jag lägger in på Mode&Skönhetstips.
* Är väl att, själv har jag löshår från Tajmahal.
De är verkligen bra pris, för håret.
Jag har inte
haft nåt problem med mitt hår.

Men dock nu använder jag det inte. Ska ju slinga
och färga mitt hår. Så jag måste av vänja det där,
löshåret nu lite =) aja, www.tajmahal.se söker du
löshår gå in där! Really really. Jap , har prov imorgon
 wuwuwu. NO ! jag hatar. haha,  hejdå! ♥

imorgon kommer det massa nytt, titta in då =)


Kommentarer
Postat av: Jonna

godnatt lite tidigt;)

2008-01-23 @ 20:33:56
URL: http://jonnaat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0