Månadens iköp.

 Den här året, 2008.  Har jag bestämt mig för att mer handla
på nätet. Och här på bloggen typ, rekomendera sidor. Och saker,
 som är bra & dåliga. Och sånt, den här månaden känner jag att
jag behöver köpa hem smink !! Så det ska jag då också ge mig på!

Stuffs;
concealer
mascara
shampoo&conditioner / stora
kajal
svart ögonskugga
Shimmer pearls
Hårborste
Hårstyling
Hår - glänsa
Foundation              -
  tänkte köpa hela lagret jag ;) haha!!
Puder

tänkte lägga in bilder på grejjerna, märken & så. Men min dator/bloggen krånglar!
Så jag har ingen större lust med det.

OKEJ!  Kalla det här liite efter , om du nu vill. 
Jag ska testa köpa från www.smink.nu & www.eleven.se .
Smink.nu har billigt smink, vet dock inte om det är bra. Men det skadar inte att testa,
 det är ju billigt , så varför inte testa ? Jag kommer att skriva om hur det var sen
när jag fått det !
  Jag längtar tills jag får grejjorna.
Så jag kan testa och skriva om dom. Aja, ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: Klädhängaren

Gud jag skulle också behöva införskaffa mer eller snarare NYTT smink! Även penslar behövs!

2008-01-10 @ 19:47:43
URL: http://kladhangaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0