mer H&M

image95
1.                    2.                3.                 4.              5.                  6.                      7.              8.

mer, om H&M och mina planerade "köpa kläder".
Jag har som sagt lite annorlunda stil, ganska enkel
är den väl, de är typ "inte för mycket" Om jag får säga
så helt enkelt.

1. Ett helt vanligt linne ( brist på VANLIGA linnen )
2. En helt enkel dragkedje tröja ( brist på VANLIGA sånna med =P )
3. Ett fint sommarlinne till korta shorts, tycker jag ? =)
4. Ett par korta shorts till sommaren.
5. En v-ringad tröja, ( jag älskar sånna<3 )
6. En gul pike tröja ,kort ärmad :)
Bilden råkade bli stor! ;I)
7. Röd tröja v-ringad,vet inte hur jag ska beskriva riktigt =D
8. Enkel t-shirt (brist) haha!

HA DET SÅ BRA! kommentera gääärna! =D  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0