Ny blogg

image1
NU, har jag skaffat ny blogg ♥♦
nu ska jag ha mer likt modeblogg.
även om jag inte shoppar så mycket &så
som vissa modebloggare gör. men jag handlar
på internet mycket. Och det är typ min livsstil. =P
KUL
  med en sån också väl? :'D
haha!
mnen nu ska jag inte slösa bort tiden.
Skapade konto på www.youtube.com ,nyss!
så jag har gjort en första video,
about internet shoppandet.
Andra stuffs;
Tänkte berätta
mina två favoriter på blogg.se
*truuumvirvel* :D
1. stinalee.blogg.se
2. KENZA
Jag började läsa , stinalee´s blogg för ganska länge
sedan. Och hon uppdaterar många gånger, vilket jag
tycker är bra. Och mycket video update som jag älskar :'D
Och bilder, och text och allt* lite + i kanten är väl att hon
är fin också. hehe! menmen :'D nu är det min blogg här!
hoppas ni kan gilla den också.
jag ska fixa sidan sen, när jag blir smartare ;) !!tjao.

Kommentarer
Postat av: Linda

Wiho =) jag har också skaffat mig en ny blogg just, och precis som du har jag följt stina lee kenza och även blondinbellas bloggar vääldans länge. lycka till med din nya blogg!

2008-01-10 @ 20:56:02
URL: http://www.liahl.blogg.se
Postat av: isabelle

Oj, vad kul att höra! :D Lycka til med din blogg också! =)

2008-01-10 @ 21:13:23
URL: http://isabellelarsoon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0