pricken över i;et

image10
visst vore väl inte ny plattång helt fel heller. den  på bilden vavatromig inte helt fel ;)
men jag nöjer mig med min plattång, den är ju väldigt bra faktiskt :$ , så. Ja, kan väl
tänka på det nån annan gång då =P äsh! Det finns ju annat kul att köpa &så. Massormassor.
Men för er som tyckte det såg lockande ut så, www.eleven.se hittar ni den ! 11
11 är mitt turnummer för er som INTE vet =) haha! men no big deal, jag har nyss käkat
 korv & makaroner + simpsons. Det är väl helt underbart. Jag har vart sjuk,  men imorgon
ska jag nog orka pallra mig till skolan. hoppas jag. Det är uhbber tråkigt att vara hemma!
Men endå liksom, fatta vi skulle börjat i tisdags, jag börjar en kortis fredag, inte helt fel det
heller!! Men det har vart tråkigt hemma. MEN TJOUH!! nu ska jag inte skriva :*D♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0