shopping

idag kan jag ju tyvärr heller inte skriva så mycket.
vad håller välrden på med. Jag måste plugga nästan
all the time. idag ! fy bubblan. Men det är ganska skönt
att känna att, imorgon är det över ? Har jag inte rätt =)

Men iallafall , till er läsare. så ni inte lämnar min blogg :)
här kommer en shoppingsida, lite grejjor men mitt intresse
fanns där, lite grann =)

www.modemecka.se  där kan du hitta dom här;



Hehe! Jag tycker stenmycket om de här =) Lovika vantarna mouah puss på dom =D haha!
neäj ,men jag vill ha ett par lovika vantar i mörkt färg med glada färger,here they are ? o_0  =D =D
och den där Blinc Lash Primer har jag hört är väldigt bra! så japp.shopping
lAAter !     =D   hoppas ni lever livet idag, det gör inte jag! skoola :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0