snygga väskor

image120
 Tjoshsan! Back in game täntke jag. Tack snälla dator,
den funkar igen! Eller, rättare sagt, den är inte lika klantig längre.
De här är de absolut snyggaste väskorna jag hittade nu, just
1.den här årstiden vinter/våren! Den på första bilden kommer från;
Friis&Company; du hittar den på www.nelly.se ,hur snygg som
helst tycker jag.Den ska faktiskt jag beställa i februari vilket betyder snaart! =)längtar.
2.Den andra är också från Friis&Company, den hittar du också på www.nelly.se ;)
Den va perfekt i mitt första uttryck tycker fortfarande att den är jättensygg,
men för MIN STIL blir den lite för mycket. Och för er som inte vill köpa en dyr väska;
men fin;  3.Den svarta med rosset den 3;e kommer från. www.h&m.com DEN
tycker jag också om ! =D=D  vad tycker ni ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0