snyggare ögonfransar

image134
okej, jag är inte så bra på att förklara men jag kan göra ett försök.
Inte för att det är så många som läser min blogg. Men till nån där
ute snäll som gör det.Så har jag ett litet tips till fylligare ögonfransar;
För att få fylligare ögonfransar ska du; först ha på ett lager mascara,
och när det fortfarande typ är blött / när det inte torkat än. Ska du ta,
vanligt puder och pudra. Så att det fastnar. Sen låter du det vara ett
litet tag bara, och sen ett till lager mascara, Vips, fylligare fransar ;)
Och till er som inte vet, så här gör man för att förlänga; för det första
kan du ju testa med en bra mascara, det är bättre att den är dyr och
väldigt bra. Än att den är billig och suger, det är mitt motto ! iallafall,
som nog alla vet. Ska ni sick-sacka upp borsten på ögonfransarna,
jag märker faktiskt stor skillnad !=) Hehe. Det skadar inte att testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0