stadium update

 a, min favorit update. tyvärr blev jag lite ledsen,
stupid mig att göra det här ! Min absoluta favvo-
tröja någonsin i mina alla andetag. ÄR GONE !

ute ur lagret, föralltid. alltså fatta paff man bliir,
helt nerlagd , bara för att hålla era miner uppe,
här kommer stadium updat.e.




okej, less nu strular internet. Får bli dom här fem nu. DET
var bara en till,acksan att den inte hann komma med. sega
jag ' haha . obs, om ni tycker nåt av de är snyggt.slå till!

Med en god varning, ta inte för stor storlek som jag gjort i
alla mina år & dar. Verkligen ledsen för det. Ta inte för stor
och inte för liten ta perfekt, då ser det &så perfekt ut ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0