stina lee's blogg

image132
ville bara ge ett tummen upp för www.stinalee.blogg.se jag
kan väl börja med hur jag började bli ett fan av hennes blogg.
Det var i början av sommarn som jag var hemma hos en kompis, hennes syster läste stina's blogg.Redan på ett
klipp tyckte jag att stina var intressant. & jag visste inte direkt
vad hon hette från början. Så jag gick in på www.blogg.se och
där fanns hon , glad jag blev!Sen efter andra gången så visste
jag hennes adress. Och jag har läst hennes blogg varje dag,
efter det.Den är så underbar, med hennes bilder, tips,
video update, hon bjuder på sig själv den sköna tjejjen! Ibland
blir man ju lite sad, eftersom man vet att hon inte läser ens blogg. Men, hon har liksom flera tusen läsare. Så de kanske
inte är så kul per dag.  Men rösta på stina iallafall! Klart värt det,
 tänk, jag har läst de VARJE dag, sen början av sommarlovet.
Läs hennes underbara blogg varje dag du med! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0