superbra hårvolym

TJAH!image44  nu har jag testat en våffeltång för superbra hårvolym.
&& tro mig eller inte den funkar !! man
får väldigt bra hårvolym av den.verkligen.
man lägger det på underhåret så att det
inte syns där över. Om man vill då)
Och det blir verkligen snyggt och det håller även
väldigt länge. Den här är från, OBH Nordica Volumaster" från Björn Axén.
De har tydligen lagt hop den , eller nåt =P Jag
ska helt klart gå ner på måndag och köpa mig en(A)
Reallyreallydearly.
  HAHA, den ska bli min nya
bästis, verkligen så mycket gillar jag den.
Vet inte hur jag kommer att få råd hm *-)
Får väl dra av lite av sminkpengen =P
En mascara jag alltid köper även den här månaden är
"Double Extension" FRÅN L´OREAL
 Den är verkligen bra & faktiskt värd slanten! Lite gammal men superbra,
jag köper den varje gång för att jag gillar den så mycket.
MUSIK=
Just nu lyssnar jag på youtube på ;  Ashley Tisdale: "Be Good To Me" (Official Video)
och; Ashley Tisdale - HSSS - Bring It On 4 Credits
Dom är väldigt bra tycker jag ! Men nog nu =D testa gärna det jag skriver om , för det är verkligen klass  ♥

Kommentarer
Postat av: Drömfabriken

har en redan, kan inte leva utan den

2008-01-12 @ 22:06:42
URL: http://www.dromfabriken.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0