tack för idag'

 

image15

trots allt är jag bara 14 år. Tycker om att blogga,
men man har ju sin 8;e klass man måste sköta också.
Mysigt va? Mh, jippie! Nej, men jag måste i alla fall göra
mig klar för natten det kan ta mig upp till 2 h att somna.
KULKUL!
Att inte kunna sova då. Nej så jaja,  nu ska jag
göra mig klar för natt. Det blir massor med nytt i bloggen
imorgon, det här är 3;e gången jag skriver det här inlägget.
och jag är trött, första gången loggades jag ut, andra gången
hoppa en ut av mina katter upp & ville kela så hon gick på
en tangent som tröck bort allt!
  Så nu är jag trött,
och katten vill kela, så det ska jag göra! Kela&göramig i ordning för sängs. ♥
                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0