underkläder + necessär + smink =H&M

image84image83image82


image85image86image87

image88

 →HEJ!   Som sagt om ni läste det tidigare inlägget.
 Har jag nästan haft fullt upp idag. Sorry, om det här
 inlägget blev lite knas med bilderna. Jag tycker att
 det är lite svårt att få många bilder fint här. Man kan
 inte flytta dom med handen &så, ni fattar ? =) a ,
 men det som är på bilderna. Ska jag iallfall beställa
 från H&M ,  de har ju nästan precis allt man behöver
 och vill ha superbra! Fast sen om man vill ha nått
 bättre elller så, så a bättre affär sen då! =P Men
 allting går nästan att hitta på H&M. Förutom tycker jag
 när de har gammel stil.Då hittar jag minsann ingenting!
 Aja, ni får ha det så bra ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0